BarDoggy

Attension
1 december 2015
Chantal Tak Fotografie
1 december 2015
Opdrachtgever:

BarDoggy

Ingeschakeld als:

tekstschrijver, marketingadviseur

Project:

beknopte marketingstrategie

Doorlopend:

creatieve content

Website:

Download de app

Terug naar overzicht

BarDoggy is het horecaplatform, dat horecagelegenheden helpt om met klanten te verbinden. In het uitgaansklimaat is, net als overal eigenlijk, de mobiele telefoon niet meer weg te denken. Dankzij BarDoggy kunnen uitbaters en clubeigenaars dit op effectieve wijze inzetten en meer mensen bereiken! Via de BarDoggy-app kunnen bezoekers informatie bekijken over activiteiten en acties van de aangesloten clubs en kroegen. Gewoon thuis vanaf de bank. De app vertelt bezoekers ook waar hun vrienden uithangen. Zodra ze een club of kroeg binnenstappen, wordt er via pushberichten en games contact met hen gelegd. Wanneer bezoekers via de app hun favoriete muziek en drankje hebben aangegeven, dan kunnen de uitbaters en clubeigenaars hier direct op inspelen. Bijvoorbeeld door een speciale deal aan te bieden!

Tim de Kraker, co-founder van BarDoggy, verzocht om een duidelijke structuur in de marketinguitingen. De eerste stap betrof een beknopte marketingstrategie en passende pay-off, die voor alle doelgroepen van kracht zijn (mensen die op stap gaan, uitbaters en clubeigenaars en de drankmerken). De pay-off moest ook de merkwaarde van BarDoggy uitdragen. Vanuit dat oogpunt heb ik de pay-off ‘Own the party’ voorgesteld, die nu via alle uitingen wordt verspreid. Daarnaast zet BarDoggy mij doorlopend in om te toetsen of alle uitingen binnen de marketingstrategie vallen. Ook ben ik actief als tekstschrijver om creatieve content te leveren voor doelgroepspecifieke materialen, zoals posters, flyers, abri's en tafelkaartjes. Ik werk nauw samen met Tim en de grafisch vormgever.

  • Tim de Kraker | Co-Founder
    We zijn ontzettend blij met Karen haar hulp en inzet. Zij heeft ons geholpen om onze boodschap te professionaliseren, de identiteit duidelijk uiteen te zetten en doet dat ook nog eens op een hele prettige wijze.
    Tim de Kraker | Co-Founder
    BarDoggy